Uiterst ontevreden klant | Uitvaartverzorging
Zowel voorbespreking als, begrafenis en rekening slecht uitgevoerd: Voorbespreking, tweemaal uit mijn stoel moeten springen omdat personeel geen 1,5 meter coronamaatregel in acht namen. Begrafenis, 1. Afnemen sieraden lomp en onhandig 2. Sluiten van kist tweemaal deksel eraf omdat gaten deksel en kist niet boven elkaar zaten. Daar werd ter plekke door de begeleider een uitgebreide uitleg op gegeven. Waar een verklaring is , kun je een dergelijke situatie ook voorkomen. 3. De begeleider die ongeinteresseerd onderuit gezakt in de aula zat tijdens de ceremonie. 4. Ceremonie al begonnen en de begeleider gaat alsnog de deur sluiten, piepend en met een luide knal. 5. Slechte begeleiding van de begeleider, heeft niet in de gaten wanneer verder gegaan kan worden met de ceremonie 6. Slecht voorbereid, hakkelende onafgemaakte zinnen zowel in aula als bij het graf. Ook tijdens de begrafenis werden de coronamaatregelen met handen en voeten getreden. De rekening, 1. Postzegels in rekening brengen terwijl er geen kaart verstuurd is. 2. Substantiele oprenting begrafenispolis vergeten. 3. Rouwbezoek in rekening brengen terwijl er geen rouwbezoek heeft plaatsvond