Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Een gesprek met een duidelijke manier van informatieverstrekking. Geen 5 omdat hij ons el erg graag richting Rabobank wilde hebben. Daarnaats werd er van een rekeningrente uitgegaan die 0,2 % hoger lag er vanuit gaande dat we al klant zijn van de Rabbank.
Van begin tot eind een duidelijk gesprek. Alle wat te maken heeft met een hypotheek komt aan de orde, van looptijd tot overlijdensrisicoverzekering, van rente tot opstalverzekering en van testament tot samenlevingscontract.
Op dinsdag het adviesgesprek en vrijdags al de offerte in de mail. vervolgens de dinsdag erop de offerte getekend. Rabobank en daarmee de adviseur staan voor de belofte dat het binnen 5 werkdagen geregeld is! Dit is grote klasse!!!
De adviseur heeft een duidelijk verhaal en verplaatst zich écht in mij als klant. Wat is voor míj belangrijk en wat niet. Veel kennis van zaken en weet precies de juiste onderwerpen aan te snijden wat aandacht nodig heeft.
Al bij het binnenlopen van de bank ben ik gastvrij ontvangen en tijdens het gesprek had ik duidelijk het gevoel welkom te zijn en kwam het advies professioneel over.
Zeer service- en klantgericht, ook in de weekenden en s'avonds bereikbaar om vragen te beantwoorden, dit hebben wij als zeer prettig ervaren aangezien wij zelf op de "normale" werkuren niet altijd even goed bereikbaar zijn.
De adviseur heeft vanaf het begin van ons contact gedacht in oplossingen in plaats van onmogelijkheden. Met de wil om tot een goede eindoplossing te komen, hebben we samen een zeer constructief en inhoudelijk correct overleg kunnen voeren. De adviseur heeft de gave om zich in mensen te kunnen verplaatsten en mee te denken in iedere situatie. En meedenken is heel wat anders dan meepraten. Formats en voorwaarden zijn goed uitgelegd en binnen die kaders heeft hij een goed voorstel kunnen maken voor mijn hypotheken.
We werden hartelijk ontvangen en er werd rustig de tijd genomen. Het gesprek werd als persoonlijk ervaren en er was alle ruimte om vragen te stellen. We kregen een uitgebreide en heldere uitleg en al onze vragen zijn beantwoord. Zeer tevreden!
Meedenkend met de behoefte van de klant en ook verder denken dan nodig. In mijn enthouasme sommige dingen wat vergeten en dat heeft de adviseur goed ingeschat en wees mij op bepaalde punten.
Gaf een zeer heldere uitleg. Hierdoor was het gesprek ook voor een niet financieel onderlegt persoon goed te begrijpen. Adviseur is oprecht geïnteresseerd.
Uitgebreid en duidelijk verhaal
Uitvoerig voorgelicht over de mogelijkheden met een duidelijk inzicht in de finaniciele situatie bij verschillende situaties: overlijden, arbeidsongeschiktheid en werkloosheid. Hierdoor krijg je dus ook snel inzicht in welke risico's je loopt en of je die al dan niet zou willen verzekeren. Aangezien we al klant waren bij de bank werden ook onze overige produkten nog even nagelopen om te zien of ze nog voldeden.
Bron: extern
1351 t/m 1399 van 1399eerste | vorige | volgende | laatste