Ron van Haeff | Hypotheek
12-09-2022
Door mijn ervaring eens op zoek gegaan naar reviews van BnG. Maar nadat ik deze gelezen heb, denk ik dat het universum mij behoed heeft. Zou om 19.00 een mijn eerste afspraak hebben. ‘S morgens nog een mail van hem gehad om zich te verzekeren dat wij de afspraak niet vergeten waren. Hier netjes op gereageerd. Uiteindelijk om 19.30 nog niemand. Ook telefonisch was hij niet te bereiken. Voice mail ingesproken. Uiteindelijk krijg ik om 20.30 een telefoontje met het verhaal dat hij een ongeluk gehad zou hebben op de autoweg. Hierbij heb ik hem meteen aangegeven dat ik dit niet geloofde en ook niet begreep waarom hij ons niet direct iets had kunnen laten weten voor 19.00 uur. Hij was van slag, volgens eigen zegge. Ik heb het zelf meegemaakt onderweg naar afspraken. En het eerste waar je aan denkt, nadat de rook een beetje is opgetrokken, is om je klant te laten weten dat je later bent. Helaas niets van dit alles. Voor mij rammelde zijn gehele verhaal ook aan alle kanten en geloof ik er niets van. Wel heb ik hem bijvoorbaat al mijn excuus aangeboden, zou dit verhaal wel waar zijn. Maar dit is voor mij een voorbode van de dienstverlening van BNG, en dan mogen ze die houden
Reactie van NBG Hypotheken:
Beste Ron,
Bedankt voor uw bericht.
Wij begrijpen dat u rekening houdt met de gemaakte afspraak en dat het vervelend is wanneer deze geen doorgang vindt zonder hierover tijdig bericht te krijgen.
Gisteravond laat kregen wij bericht van onze collega at hij inderdaad betrokken is geraakt bij een kettingbotsing op de autobaan, gelukkig is hij ongedeerd gebleven.
Onze collega geeft aan dat hij er - door de situatie - niet meteen aan heeft gedacht om u te berichten. Hij geeft aan u om 20.10 alsnog gebeld te hebben.
Excuses voor het ongemak. Wij hopen hierin echter ook op uw begrip in deze situatie.
Met vriendelijke groet,
Eline van den Brand NBG