Mjn | Hypotheek
03-06-2022
Advies nieuwe hypotheek was uiteindelijk goed en er is tijd en moeite in gestoken om dit verder rond te kunnen krijgen.
De aanloop tijd en daarbij het hele traject was nogal langdurig. We moesten daarbij bepaalde stukken 2/3 x insturen. Daarbij duurde het na ons inzien redelijk lang tot wij een rente voorstel kregen terwijl de rente al weer aan het oplopen was. Waar deze vertraging zat, was ons niet geheel duidelijk. Bijzonder was dat wij nog wel een rekening kregen voor de extra tijd die het gekost zou hebben, dat geeft een bijzonder gevoel gezien de vertragingen en het geen wat wij zelf nog hebben gedaan om het traject te bespoedigen. Wij hadden hier een vraag over gesteld, maar geen reactie op ontvangen.
Reactie van NBG Hypotheken:
Beste Mjn,
Bedankt dat u contact met ons opneemt. Wij vinden het erg vervelend dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen. Wij hechten veel waarde aan uw ervaring en zouden dit graag met u willen oplossen.
Ik verzoek u vriendelijk om direct contact met ons op te nemen (040 204 77 77 /
[email protected]) om samen tot een gepaste oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
Eline van den Brand NBG