Stijn de Laat | Hypotheek
13-01-2018
Hij adviseerde een bank met 0.4% duurdere rente dan mogelijk was (zonder goede reden), de kosten van de Bertensgroep gingen met 350 euro omhoog omdat de 'overlijdensrisicoverzekering' er bij kwam (terwijl wordt geadverteerd met dat dit bedrag er inbegrepen zit). Deadlines kwamen in het geding en dit zorgde voor veel onzekerheid. Op mijn mails werd geantwoord dat ik ze met rust moest laten en maar geduld hebben. Dit is prima maar dan verwacht ik ook dat het goed komt. De bankgarantie was niet geregeld voor de deadline en ik heb zelf met geld over de balk moeten komen om goodwill van de makelaar te krijgen. Ik was zelf nieuw met het proces van een huis komen maar dit proces werd niet inzichtelijk in kaart gebracht. De adviseurs weten het mooi te brengen als je om tafel zit in de intake. Dan is alles mogelijk, maar als je eenmaal binnen bent dan zijn ze een stuk slordiger. Ik zou aanraden om het gewoon online te regelen voor een derde van het geld.
Reactie van Bertens Adviesgroep:
Beste Stijn,
Bedankt voor je review. Wat jammer te moeten lezen dat je onze dienstverlening zo hebt ervaren. Helaas hebben wij van jou hier tijdens het traject niets van gemerkt of over gehoord. In die zin verrast jouw feedback ons. Uiteraard streven wij naar tevreden klanten en een goede dienstverlening. Wij zullen daarom contact met je opnemen voor het maken van een afspraak om samen met jou het traject te evalueren, waar nodig e.e.a. toe te lichten en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.