Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Een hele fijne organisatie, afspraak is afspraak, op de hoogte gehouden worden, achter je broek aangezeten worden, kortom een organisatie waarbij je zeker weet dat zij jun afspraken nakomen. Ik raad iedereen aan om met Prinsenland in zee te gaan.
Zowel deskundig advies over welke verzekeringen voor mij van nut kunnen zijn op basis van mijn situatie, als vlotte afhandeling van de daadwerkelijke afsluiting ervan.
Duidelijke communicatie. Ik hoefde alleen wat gegevens aan te leveren en Geralda is vervolgens te werk gegaan. Voor onze Twingo was WA Casco zelfs goedkoper dan alleen WA
Wij wilde de mogelijkheden onderzoeken om te investeren in een Tiny House (tweede huis). Het was erg prettig om vooraf de financiële ruimte te laten onderzoeken en een aantal maal telefonisch hierover te kunnen praten. Van te voren wordt een vast bedrag afgesproken en vervolgens is het niet dat je per telefoongesprek moet gaan betalen o.i.d. Een erg persoonlijke benadering.
Geralda communiceerde helder, eerlijk en snel. Toen wij aanvullende informatie aan de verzekeraar wilden verstrekken zag zij hier de noodzaak van en zette het met een ondersteunend schrijven door.
Ik stel het zeer op prijs dat Prinsenland netjes elk jaar kijkt of mijn autoverzekering goedkoper kan en zo ja, dan wordt dit netjes aan mij gemeld met een voorstel.
Ik heb vaker contact gehad met Geralde, zij kent mij en mijn situatie.
Deze keer gaf zij mij aan dat mijn verzekering goedkoper kon en heeft mij daar heel duidelijk over geinformeerd. Ze beschrijft stap voor stap wat zij doet en wat ik moet doen om dit te regelen.
Altijd vriendelijk en duidelijk. Na het gesprek ook netjes de bevestiging via de mail met een extra uiteenzetting over evt. kosten waar we het over hebben gehad.
Geralda is maximaal gefocust op ondersteunen van de klant. Snel antwoord. Snel begrip (van de vraag, in mijn geval een vraag over een vereist autoalarm versus de verzekering). En een tevreden uitkomst.
De verzekeringsadviseur was goed te bereiken en reageerde snel op emails. Verder is de verzekering snel geregeld en konden al mijn vragen beantwoord worden.