Het gesprek was wel goed, maar over de verdere afhandeling zijn we minder te spreken. Vrij laat met het beantwoorden van de mail. Vaak zelf om moeten mailen dat we nog geen antwoord hebben ontvangen. Toch om gegevens vragen, terwijl die bekend zijn en/of net gemaild zijn.Toen ik begin maart vroeg waarom er nog geen premie afgeschreven was, vertelde men mij dat we dit zelf moesten overmaken. We hadden echter geen nota's ontvangen. Deze toen gemaild gekregen. Er zou gelijk een machtigingsformulier verstuurd worden. Hier nogmaals per mail om gevraagd na een week. Volgens ons was bij het afsluiten van de verzekering ons bankrekeningnummer reeds genoteerd. Vandaag alsnog het machtigingsformulier ontvangen en geretourneerd.
Reactie van EAC advies:
Beste relatie, Hans,
Vervelend te lezen dat een en ander rondom de incasso niet goed is gegaan. Ik heb even in het dossier gekeken en ik heb persoonlijk in het 1e gesprek het banknummer genoteerd, echter deze notitie is niet volledig geweest.
Om zeker te zijn dat op de juiste datum uw polis wel in zou gaan er er dekking zou zijn is de keuze gemaakt de polis op te maken en een sepa machtiging na te zenden.
Excuses dat dit onduidelijk is geweest, wij zullen kijken hoe we bij een dergelijke fout de communicatie kunnen verbeteren.
Roel Schuurbiers