Afhandeling schade is goed.
Mis alleen het persoonlijk kontakt ,alles moet via de computer daar heb ik als 70 jarige wel eens moeite mee.
Vorige jaar kwam men er achter dat ik 1,5 jaar dubbele premie betaald had voor mijn auto verzekering, ondanks dat ik het vrijwaringsbewijs had afgegeven.
Zelf in die periode 2 keer moeten bellen voor de afhandeling.
Na de twee bellen, O ja je krijgen ..... geld terug , zonder even een excuus de maken voor de fout die door EAC advies gemaakt was.
Dit is heel slecht vooral omdat je al velen jaren klant ben bij EAC advies.
Reactie van EAC advies:
Beste Cor,
Het klopt inderdaad dat er een oud kenteken nog verzekerd was. Als een auto wordt afgemeld of vervangen voor een andere auto vragen wij telefonisch en in een brief om het vrijwaringsbewijs, Wij moeten deze in dossier hebben.
Dit is gedaan echter er is niet goed op geagendeerd. Wij hebben de auto met terugwerkende kracht alsnog stopgezet en teveel betaalde premie is terugbetaald.
Helaas kon dit niet in 1 werkdag en heeft u hier inderdaad 2x over gebeld.
Gelukkig is het opgelost. Wij bieden al onze services zowel digitaal als per post zodat alle leeftijden op hun eigen manier gebruik kunnen maken van onze diensten.
Met vriendelijke groet,
Roel Schuurbiers