Johan J. | Verzekering
04-03-2023
Wij hebben ons lesje geleerd en zijn gisteren met de auto bij FINAS teruggekeerd. Wat was daar voor nodig ?
Ik denk dat wij ca 25 jaar geleden op aanraden van vrienden vrijwel al onze verzekeringen en andere financiele zaken onderbrachten bij FINAS; ook de autoverzekering.
De naam en stem van Peter Frehe klinkt ons zodoende vertrouwd in de oren. Vlotte en duidelijke communicatie zijn we van hem en zijn collega's gewend.
De wijze van communiceren met twee andere autoverzekeraars met lagere premies heeft ons teleurgesteld.
Met automatisering van de klant communicatie zijn daar de belangen van de klant uit het oog verloren. Goede persoonlijke dienstverlening is veel waard. Die bespaart ons kostbare tijd en rechtvaardigt een wat hogere premie.
Reactie van Veldsink - Finas:
Beste Johan. Wat een enorme mooie review. Hier wordt het belang van een tussenpersoon door jou onderstreept. Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee.