anoniem | Hypotheek
07-08-2017
We kwamen met een heel duidelijke vraag, wisten precies wat voor soort hypotheek we wilden, over welke termijn aflossen etc. In het eerste gesprek duidelijk aangegeven dat we verder geen poespas wilden. Het hypotheekadvies rapport n.a.v. dit gesprek kwam toen we de sleutel van het nieuwe huis(en dus hypotheek) al hadden. In die tussentijd hadden we het gevoel dat we alles zelf nog moesten nalopen (1e offerte was met bouwdepot, terwijl dat absoluut niet was afgesproken). Veel kleine slordigheden die grote gevolgen hadden kunnen hebben.
Dit is ook besproken met betreffende adviseur; het was in die tijd ontzettend druk....
Als wij dit tevoren hadden geweten hadden wij het anders aangepakt.
Reactie van Veldsink - Van der Heijden:
Geachte mevrouw,
Wij vinden het spijtig te lezen dat u onze dienstverlening zo heeft ervaren.
Er is alles aan gedaan e.e.a. zo soepel mogelijk te laten verlopen. Zaken/handelingen die niet bij ons op kantoor worden uitgevoerd, hebben wij helaas niet altijd in de hand.
Met vriendelijke groet,
Martijn van der Heijden