Carla | Pensioen
21-01-2016
Aan de basis van een goed contact tussen de pensioenadviseur en klant ligt vertrouwen, respect en openheid. Dit gevoel weet de adviseur in het eerste gesprek al snel te creëren.
Reactie van Progrezz Risicobeheersing | Bedrijfsverzekeringen:
Beste Carla, dank voor het uitgesproken vertrouwen. Ik waardeer jullie openheid in het eerste gesprek. Hierdoor zijn wij tot de conclusie gekomen dat jullie in staat zijn om zelf online de benodigde gegevens in te voeren die wij straks nodig hebben voor de financiële planning.
Het voordeel van het zelf invullen van de benodigde gegevens is dat jullie steeds meer betrokken raken bij jullie persoonlijke situatie. De financiële planning voor de periode na pensioendatum wordt dan ook een handvat waar jullie achter kunnen staan. Nu weet ik dat wij elkaar nu 2 maal gesproken hebben omdat niet helemaal lukte, maar ik ben blij dat je het als een toegevoegde waarde ziet.
Progrezz Pensioenen gelooft in de zelfredzaamheid van mensen. Wij zien ons als gids op het moment dat u ons nodig heeft en niet dat wij u het handje willen vasthouden. Door uw eigen zelfredzaamheid kunt u tevens kosten besparen op uw advies.
Progrezz Pensioenen geeft pensioenadvies en begeleiding in ontslagvergoeding in Zeeland en West- Brabant