Anoniem | Hypotheek
24-04-2014
Zodra de hypotheek is afgesloten slechte service
Voor het "binnenhalen" van een klant lopen ze hard. Helaas zijn er nu telkens meerdere e-mails en telefoontjes nodig om een reactie te krijgen op vragen. Ook lopen we er tegenaan dat we onvoldoende geïnformeerd worden over wat er van ons wordt verwacht. Allerlei "het is zo druk"- excuses worden hiervoor aangevoerd. We merken ook dat de adviseur waar wij mee te maken hebben zelf het product onvoldoende kent. Achteraf gezien is het advies ook vrij beperkt geweest. Meerdere opties zijn niet aan bod gekomen in het hypotheekgesprek. Je verwacht van een adviseur dat die de verschillende mogelijkheden aan je voorlegt en de beste adviseert. Voor ons gevoel heeft tijdsdruk aan de kant van de adviseur ook meegespeeld in het gehaaste proces van het afsluiten van de hypotheek. We zouden volgende keer rechtstreeks naar een bank gaan om af te sluiten, een tussenpersoon maakt het alleen maar heel erg complex (kastje naar de muur en elkaar de schuld toeschuiven als je klachten hebt)
Bron: extern