Thomas | Hypotheek
26-01-2019
Helaas komt onze ervaring niet overeen met de veelal positieve reacties op een vergelijkingswebsite. Na een eerste positief kennismakingsgesprek in 2018, bleek na hervatting eind 2018 het bedrijf in vrij chaotische periode te zitten: Een nieuwe medewerker liet weten dat meerdere adviseurs het bedrijf hadden verlaten, maar dat hij ons dossier kon overnemen. Gedurende het proces bleek echter dat hij het veel te druk had. Mails kwamen vaak diep in de nacht en op weekenden binnen. Deze stress maakte hem slordig, waarbij wij gevoel kregen elke stap te moeten controleren en steeds aan moesten dringen op tempo en overzicht. Terugkijkend was het een zeer chaotisch traject, met als dieptepunt de extra vergoeding die hij plots nodig vond, toen buiten onze schuld de eerste hypotheekaanvraag was afgewezen. Hoewel wij hier nooit mee hadden ingestemd, konden wij alleen na betaling een klacht indienen bij de andere nog resterende collega. Voor ons was toen al duidelijk: wij wensen dit niemand toe.
Reactie van HypoInsur:
Wij betreuren het dat u het zo ervaren heeft.
Wij hechten juist grote waarde aan helderheid, transparantie en een duidelijke uitleg over onze dienstverlening en beloning naast het op ons dienstenwijzer, leggen we dit altijd aan ons klanten uit en stemmen dit samen met hun af, indien er de extra kosten tijdens de proces komen, dan melden we dit altijd aan, zo ook bij u.
Nogmaals bied ik u bij deze de mogelijkheid aan om in gesprek te gaan hierover teneinde tot een passende oplossing te komen.
Uiteraard danken wij u voor uw reactie en zullen kijken of wij onze communicatie hierover kunnen verbeteren om misverstanden te voorkomen.