Miriam | Verzekering
29-06-2023
Zondag 25 juni 2023 viel letterlijk een bom. Ik ben/was bij Interpolis verzekerd, en omdat ik sinds 2008 veel in het buitenland, India en Dubai werk in leraren opleidingen voor holistisch onderwijs, MOET ik alles online kunnen regelen! Het is in de jaren zo gegroeid, dat ik daar volledig op vertrouw! De bom...ik kwam erachter dat mijn AllesInEenPolis was stopgezet, en dat ik dus NIET verzekerd was! Telefonisch kwam ik er maandagochtend achter dat dat door omzetten van jaarlijkse naar maandelijkse betalingen was ontstaan. Ik had het jaarbedrag teruggevorderd, en maandelijkse betalingen opgestart. En Interpolis had paar dagen later dat jaarbedrag NOG eens geretourneerd. Wel brieven aan mijn woonadres...maar absoluut GEEN mails via de Rabobank inbox...Zelfs geen waarschuwing, terwijl ik daar wel ALLE wijzigingen op krijg! En dan was daar een reddende engel! Rob, die me gelijk liet komen en Manuel die alles in het werk stelde dat ik weer verzekerd was... Mijn zus was al lang bij hun, en ik was al van plan om over te stappen omdat mijn huidige accountant stopt. Dit snel en accuraat handelen was buiten verwachting...Interpolis liet vele steken vallen, maar jullie losten ALLES op. DANK