Danny | Hypotheek
13-01-2015
In 2009 een hypotheek afgesloten bij de adviseur. We zijn helaas uit elkaar gegaan. Er moesten veel zaken geregeld worden en de adviseur zou ons hiermee gaan helpen. Om kort te zijn: Slecht.
We moesten steeds zelf bellen om informatie te krijgen. Hij geeft andere steeds de schuld (ING en SVN) We hebben hem gemaild waar we aangeven ons zorgen te maken, hierop antwoorden de adviseur dat het niet zijn schuld was! Er zijn extra kosten gemaakt (SVN) waarvan we niet op de hoogte waren. Andere hypotheekadviseur naar laten kijken en deze geeft aan dat Klaverblad niet geregeld is en woonlastenpolis niet omgezet is. De factuur ligt zo op de mat maar we stappen naar KIFID om die niet of niet helemaal te gaan betalen!
Reactie van Hypotheek Visie Oss:
Inmiddels heeft een evaluatiegesprek met klanten plaatsgevonden. Het proces heeft inderdaad om meerdere redenen te lang geduurd. Om herhaling te voorkomen hebben wij aanpassingen in de organisatie gedaan zodat wij in het vervolg alerter het doorloopproces kunnen volgen met als doel de doorlooptijd te verkorten. Eén van de speerpunten van ons beleid is een hoge klanttevredenheid wat jammer genoeg hier niet is gerealiseerd.