de heer en mevrouw Van Loon, | Verzekering
Na een hele vervelende gesprek hadden we in eerste instantie gekozen dat we heel het verzekeringspakket bij deze maatschappij zouden stop zetten. Wij waren in zijn geheel niet blij hoe wij waren behandelt met het afsluiten van een autoverzekering voor de nieuwe auto in 2017. Al wat verkeerd kon lopen ging inderdaad fout, fouten in de polis, verkeerd advies, in een telefoongesprek gaf een personeelslid dat wij zelf maar goed op moesten letten.
Na een telefoongesprek met de adviseur kregen we eindelijk gelijk dat alle fouten die gemaakt zijn, niet onze schuld waren, en dat het niet voor had mogen vallen. Ze hebben oprechte spijt betuigd en dat was voor ons genoeg. Dit was een goed en verhelderend gesprek, waarop wij hebben gekozen om toch het gehele verzekeringspakket weer bij Veldsink - Roelandsgroep onder te brengen. Nu hebben we twee vaste contactpersonen gekregen. We zijn blij dat alle problemen zijn opgelost.