Het heeft zolang geduurd. Alles verliep moeizaam, het klanten portaal werkte niet, er was wat onduidelijkheid bij welke vorm ons het beste paste, eerste vorm hebben we zelf afgeketst was echt te duur we moesten zelf komen met het alternatief om het bij de hypotheek bij te pakken, om een relatief klein bedrag te lenen was het een hoop gekloot. In het verleden ook al een keer gehad dat er geen kosten waren meegenomen in de afrekening deze hebben we in veel termijnen moeten betalen, er was geen coulance vanuit Veldsink dat vind ik erg slecht, het is dat het zo’n gedoe is om alles op te pakken en te vertrekken naar een ander, anders hadden we dat gedaan.
Ik weet dat ze het heel erg druk heeft maar ik betaal er toch flink voor!
Sorry, ik kan het niet mooier maken, een eerlijke reactie is ook een reactie.
Reactie van Veldsink - Roelands:
Beste Frank,
Bedankt voor jou eerlijke reactie. Ik zal nog contact met je opnemen om de review met je te bespreken om hier weer iets van te leren voor de toekomst.