JPH | Verzekering
13-06-2023
Lastige case waterschade badkamer woonhuis waarbij zowel de verzekeraar als de dienstverlenende derden partijen de verzekeringsadviseur slecht of onvolledig hebben geïnformeerd+gerapporteerd en over de daadwerkelijk schade, aanpak herstelplan, impact/tijd gedupeerde en bijkomende risico's. Wie communiceert wat, wanneer en hoe met de verzekerde e.a.. Klant heeft verzekeringsadviseur veel geholpen om te komen tot een volledig beeld van het herstelproces voor de case. Volledige openheid van het dossier voor alle betrokkenen had veel ergernis en leed bij de gedupeerde/ verzekerde kunnen voorkomen. Verwachting van de klant is dat de adviseur veel meer mandaat heeft om te handelen. Ondanks (te laat inschakelen) hulp van de specialist zorgde dit voor erg veel ingewikkeldheid en onduidelijkheid bij de verzekeringsadviseur. Verzekeringsadviseur heeft wel de tijd genomen om verhalen aan te horen en te zorgen voor begrip voor de wijze hoe verzekeraar de schade heeft afgehandeld. Vraag is alleen of het dossier van de case kan worden gesloten, terwijl alle betrokkenen dit wel graag willen. Toch heel veel dank voor inspanningen van de verzekeringsadviseur tot nu, en nodig geduld hierbij.
Reactie van Veldsink - Schuijt:
Bedankt voor de review!