We zijn blij met het gekregen advies, maar hadden meer een totaal plaatje verwacht. En dat er ook meegedacht werd met bijvoorbeeld energiebesparende maatregelen. De grootste fout die is gemaakt, is dat ons is gezegd dat we geen recht hadden op NHG. Nadat wij dit zelf controleerde bij NHG zelf bleek dit wel te kunnen...
We hebben gekregen waar we voor kwamen, een hypotheek advies. Ook alle vragen die wij hadden zijn beantwoord. Alleen hadden we verwacht dat er ook werd gekeken naar eventuele voordelen. Uiteindelijk hebben we als nog relatief zelf moeten uitzoeken. Wat ook jammer is, is dat er steeds werd gezegd tijdens de gesprekken dat we altijd terug konden komen voor vragen, ook later. Maar na afloop krijg je een nazorg abonnement aangeboden waar tijdens het gehele traject nooit overgesproken is. Het voelt een beetje als de saus bij de frietjes bij de MAC. Je denkt voor 2 euro een frietje te hebben maar betaald dan nog 60 cent voor de saus. Dat voelde niet goed.
Het contact was snel en goed, zeker de app groep was een top oplossing voor het snelle schakelen. Alle hier bovenstaande feedback hebben we ook genoemd in ons eind gesprek met Joep.
Reactie van Veldsink - Deur:
Dank je wel Kevin voor jouw reactie met opbouwende verbeterpunten; veel plezier in jullie nieuwe woning.
Groet, Theo en Joep.