Anoniem | Hypotheek
02-08-2016
Zoveel spijt van de keuze voor NHP
Ik zit nu midden in de hypotheekaanvraag voor het oversluiten van de hypotheek.
Omdat ik vorig jaar goed geholpen ben, leek mijn keuze voor NHP logisch.Toch zou ik dit nooit meer doen! Heb het gevoel dat mijn casus totaal niet de prioriteit krijgt die ik wel zou verwachten.
Nadat ik de gevraagde stukken had opgestuurd heb ik 2,5 week lang mailtjes gestuurd en terugbel notities achter gelaten met de vraag naar de status. Telkens GEEN reactie.Via een collega van de adviseur hoorde ik toen dat er op dat moment nog niks gebeurd was. Ook nu kreeg ik van de notaris een aantal vragen die ik wilde afstemmen met mijn adviseur. Wederom geen reactie op mailtjes en terugbel notities! Hoe simpel is het om een klein berichtje te sturen en aan te geven om op een bepaalde termijn met een reactie te komen? Zeker geen dienstverlening om trots op te zijn.
Bron: extern