Anoniem | Hypotheek
06-05-2015
Zeer teleurgesteld
De hypotheek adviseur was in principe goed met zijn advies... Echter was er maar 3 dagen per week beschikbaarheid van de adviseur, was de ondersteuning bij de aanvraag en de communicatie t.a.v. hobbels altijd reactief waarbij ik zelf achter moest komen bij navraag waardoor meerdere keren vertraging was opgelopen. Ik heb tevens extra 195,- euro moeten betalen voor een nieuwe aanvraag offerte hypotheek, terwijl dit vooraf had voorkomen kunnen worden indien er goed was afgestemd met de hypotheekverstrekkers of kennis van de acceptatie criteria. Men heeft te weinig kennis of kunnen niet adviseren t.a.v. de aan te leveren stukken voor acceptatie en zijn zeer reactief. NHP begon pas te duwen, toen mijn verkopers de stekker eruit wilde trekken. Ik vind werkelijk, dat ik daarom dat ik de kosten voor het aanvragen van de nieuwe hypotheek van EUR 895,- en voor het aanvragen van de tweede offerte 195,- EUR teveel heb betaald.
Bron: extern