Anoniem | Hypotheek
12-05-2016
Uitstekende zakelijke en klantgerichte benadering
I.v.m. de gedaalde hypotheekrente had ik een signaal uitgezonden naar mijn huidige hypotheekadviseur om de hypotheek eventueel over te sluiten. De betrokken medewerker reageerde n.m.m. niet echt adequaat en ik ging zelf het WWW op.
Al surfend kwam ik terecht bij Nat. HypotheekPas (NHP). Op een heel primaire, oriënterende vraag van mij kwam direct een spontane, open reactie. De betrokken adviseur voelde goed aan dat ik bezig was met een zoektocht naar de (on)mogelijkheden van oversluiting. Na een paar mailcontacten volgde er telefonische contacten en kwamen er duidelijke ideeën, passend in mijn persoonlijke situatie.
Op dat moment kwam mijn eigen hypotheekadviseur toch nog weer om de hoek kijken. Het bracht mij in een zekere gewetensnood: de adviseur van NHP had mij meer dan goed en buitengewoon plezierig geholpen en verdiende "loon naar werken". Aan de andere kant woog de plaatselijke relatie ook zwaar. Rationeel koos ik voor de situatie maar emotioneel won de NHP ruimschoots!
Bron: extern