Anoniem | Hypotheek
29-12-2015
fouten toegeven te moeilijk
Het eerste advies was prima, maar de afwikkeling dramatisch. Door een complexe situatie en vooral slecht luisteren en niet begrijpen hoe de situatie in elkaar zit, hebben wij zelfs extra geld moeten lenen. Men geeft absoluut niet toe dat ze fouten maken terwijl de gevolgen voor de klant zijn. Wij hebben ons uiteindelijk in bochten moeten wringen om op tijd onze hypotheek te krijgen terwijl we alle stukken ruim op tijd hadden afgegeven. Daarna ook nog uiterst klantonvriendelijk. Slechte nazorg. Simpele trucjes kan men toepassen maar als ze echt naar een klant moeten luisteren wordt het te moeilijk voor ze. Uiteindelijk is het goed gekomen dankzij een snelle verstrekker (op het extra geld bedrag wat we moeten lenen na, maar dat kunnen we weer aflossen) maar het heeft een hoop ellende en slapeloze nachten gekost wat voorkomen had kunnen worden als ze hadden geluisterd van moment 1.
Bron: extern