RT | Hypotheek
26-06-2020
Bij deze sta ik versteld. Ik heb via de website mijn gegevens ingevuld. Daarna een mail ontvangen met de uitleg van de gang van zaken.
Toen heb ik gebeld om een telefonische afspraak in te plannen met mijn adviseur. (dit stond in de mail)
Ik heb heb nog netjes alle extra gegevens van onze situatie volledig toegelicht in een mail en uiteindelijk belde hij op. Dacht om een afspraak vast te leggen maar in plaats daarvan geen afspraak, geen advies we worden uitgeschreven. Want ze hebben het al druk genoeg is dat niet ongelooflijk. Reden; volgens onze bank bij bepaalde afkoop de hypotheekvorm dan ook niet meer meekon. Wij nemen aan dat dit dan klopt.En de adviseur meteen zeer aanvallend dat het gewoon niet waar is. Het gratis telefoonadvies afspraak heeft nooit plaats gevonden. Omdat de adviseur dit niet beviel. Ongelooflijk we zijn nog niet eens echt te woord gestaan.De adviseur zou per direct ontslag moeten krijgen voor zijn houding naar nieuwe klanten.