Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Adviesgesprek met de adviseur over het inkomen en vermogen na mijn uitdiensttreding met gouden handdruk. Belangrijk is dat er tussen client en adviseurs een klik is.
Enerzijds dat men terzake kundig is, en anderzijds dat er een goed inlevensvermogen is wat de client wil en bij hem past. De combinatie van deze adviseurs werkt zeer goed.
Uistekende voorlichting over nalatenschppen en een lekker kopje koffie. Weet waarover ze het heeft en roept ook externe advies aan. Zeer klantvriendelijk. Voorbeeldfunctie.
Op basis van dit gesprek hebben we besloten om onze hypotheek over te sluiten van Westland Utrecht naar ABNAMRO. De adviseur kwam zeer bekwaam en klantvriendelijk over. Luisterde goed naar onze wensen en kon goed en duidelijk uiteenzetten wat voor ons de mogelijkheden waren.
Adviseur had keurig de benodigde documenten klaar liggen. Kon mijn vragen helder en concreet beantwoorden. Advies was in overeenstemming met hetgeen ik zelf voor ogen had.
Uitstekende adviseur. Open en heldere uitleg over diverse vragen mijnerzijds. Vervolgens een duidelijk advies, toegelicht in duidelijke taakl zonder omwegen.
Na 1 telefoontje konden wij die zelfde week al terecht. Hier heb ik bij andere banken helaas een andere ervaring mee. Een heel heldere en duidelijke toelichting. Laat duidelijk merken dat het om ons draait en doet niets zonder onze toestemming, maar zorgt wel dat alles in goede banen verloopt. Wij zijn zeer verrast door de correcte en snelle afhandeling van dit proces. Deze adviseur heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat ook wij deze ingewikkelde materie beginnen te begrijpen. Absoluut geen vaktermen, maar een zeer heldere uitleg!
Kwam deskundig en rechtstreeks over. Advies duidelijk en degelijk en opvolg gesprek/telefoon-. kan eenvoudig zijn. Vriendelijk/zakelijke persoonlijkheid.
Adequaat en pragmatisch ingestelde persoon, is eerlijk en houdt niets achter wat later vragen op zou werpen. Is beleefd en uiterst correct en voelt aan wat de klant bezig houdt. Hij licht voor zonder voorbehoud en doet dit nogmaals in alle rust als het niet wordt begrepen. Bovenal is hij een oprecht mens onder andere mensen.
Heeft brede kennis van zaken, kent de (beleggings)producten en is reëel in de prestatie ervan producten, heeft een goed netwerk in de organisatie en weet dat te gebruiken (schakelt goed tussen oud Fortis en ABN AMRO), is doortastend.
De adviseur heeft op een eenvoudige wijze mij bijgesproken over met name de wijzigingen in het belastingstelsel. Verder heeft hij al mij verzekeringen doorgenomen en mij geadviseerd
We hadden een gesprek over evt. tweede hypotheek omdat we e.e.a. aan ons huis willen verbouwen; ze gaf duidelijk advies over voordelen tweede hypotheek t.o.v. persoonlijke lening en vice versa.
De adviseur heeft zeer veel kennis en is goed op de hoogte van de actualiteiten. Zij heeft echt alles op alles gezet om wijzigingen die ik wilde laten doorvoeren op tijd door te voeren. Daarbij heeft zij mij continu op hoogte gehouden van de status. Al met al een zeer goede ervaring.
Het antwoord op al onze vragen was duidelijk en helder. Haar informatie gaf ons een duidelijk inzicht in de huidige situatie met betrekking tot hypotheken
Wij hadden wat vragen inzake het opnieuw vastzetten en het verloop van onze hypotheek. De abn amro adviseur heeft dit heel duidelijk uitgelegd en tevens diverse mogelijkheden besproken en geschetst om extra af te lossen. Wij (als bestaande klanten) waren zeer tevreden over dit gesprek.
De ABNAMRO adviseur dacht mee met de mogelijkheden van de klant en gaf duidelijk de reden aan van de aanpassingen en mogelijkheden binnen de bank waren
We wisten al wat we wilden en de abn amro adviseur kon ons goed uitleggen welke aspecten (en gevolgen) er aan de keuze kleefden. Gesprek was prettig en helder.