Shirley | Uitvaartverzorging
Het is onvoorstelbaar hoe slecht Dela ons als nabestaanden heeft behandeld. Vanaf dag twee na het overlijden van mijn broertje werden wij in een maandenlange strijd met Dela gezogen. Onterechte kosten, leugens, en het constant van het kastje naar de muur gestuurd worden, hebben ons rouwproces compleet verstoord.
Dela weigerde contact op te nemen met de andere verzekeraar om te cederen. Uiteindelijk deden ze dit wel, maar brachten hogere kosten in rekening en gaven geen inzage in deze kosten. Tot overmaat van ramp ontdekte ik dat de ex-vriendin van mijn broertje én haar zoon zonder toestemming op mijn polis zijn gezet.
Het meest schokkend: Dela vergat de pacemaker van mijn broertje te verwijderen vóór de crematie. Deze nalatigheid is onacceptabel. Het gedrag van de medewerkers was ronduit respectloos en vijandig, met duidelijke racistische ondertonen.
Onze familie is fysiek en mentaal gesloopt. In plaats van steun kregen we leugens en chaos. Dela maakt verdriet erger en gaat letterlijk over lijken.