Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
In nov. 2020 kwam aan het licht dat de notaris in 2005 bij de verkoop van een tweetal bouwkavels fouten had gemaakt. Hij heeft dat ook schriftelijk toegegeven. E.e.a. zou hij corrigeren hetgeen bést lastig is. Dat beaam ik ook. Sinds nov. 2020 heb ik reeds vele e-mails gestuurd en telefonisch contact gehad met Ate Klein. Nog steeds wacht ik op een oplossing en op e-mails wordt niet meer gereageerd. Ik vind dat ronduit treurig. Contact met de KNB begin 2022 heeft alleen een mailtje opgeleverd met excuses dat hij niet adequaat op mijn e-mails had gereageerd maar vervolgens gebeurt er niets zichtbaars.
Slechte communicatie, langdurig traject, absolute afwezigheid van enig invoelingsvermogen, in beginsel al een slecht gevoel door aanvankelijke fouten in de procedure.