H. Pinar | Notariaat
12-06-2017
1. Wordt er verzuimd om tijdig het dossier in orde te maken en 'problemen tijdig te detecteren zodat er actie genomen kan worden
2. Wordt ik als verkoper onder druk gezet met als dreiging 'anders kan er niet gepasseerd worden'.
3. Worden de kosten opgevoerd en doodleuk een dikke rekening gepresenteerd die ik maar moèt betalen anders kan er niet gepasseerd worden.
4. Wordt er gelogen door de notaris dat documenten niet aangeleverd zijn, Omdat het in n zip bestand aangeleverd zou zijn en ze deze niet kunnen openen. Als dit al t geval zou zijn, zou je dat kunnen communiceren zodat ik erop kan handelen.
5. Kom ik er nu achter dat ze de rioolheffing niet hebben verrekend omdat dat in Leiderdorp niet hoeft. van een professioneel bedrijf mag je toch wel verwachten dat ze weten hoe dat in andere gemeentes werkt. Bij het benoemen van dit probleem wordt er doodleuk gezegd, we zitten in Leiderdorp mevr, hier werkt t zo, dan moet u de nieuwe eigen vragen of ze u betalen. PRUTSERS