anoniem | Hypotheek
28-02-2019
Het uiteindelijk resultaat is goed, alles via de telefoon en e-mail,maar soms erg lang draderig, aan de telefoon het verhaal wel 3 tot 4 keer vertellen en dan later via de mail. Misscjien een tip om het eerst via de mail te sturen kunnen klanten het eerst lezen en dan in het kort doornemen. Dan vragen naar vragen!
Reactie van A.A.S. Financiële Diensten:
Beste anoniem, fijn dat jullie tevreden zijn met het resultaat, maar ik neem ook zeker de kritiek ter harte. Ik wil wel graag opmerken dat dit een complexe casus was en het traject van het hypotheekadvies en de bemiddeling gedurende een lange periode plaatsvond. Ik probeer dan gaandeweg steeds terug te koppelen waar ik mee bezig ben of we nog op één lijn zitten. Ik vind het als adviseur belangrijk dat mijn gesprekspartner weet waar ik mee bezig ben, hij/zij mijn adviezen ook écht begrijpt en probeer hier gedurende het traject een bevestiging op te ontvangen. Dit kan maken dat dit als langdradig overkomt. Ik zal de tip dan ook zeker ter harte nemen en hier een volgende keer beter op letten. Heel veel succes met de bouw van jullie woning en straks heel veel woonplezier in jullie nieuwe paleisje!