Louis | Hypotheek
05-02-2020
Adviseur heeft goed gekeken naar de persoonlijke omstandigheden en wensen en op deze manier een goede offerte kunnen bewerkstelligen. Wat ik wel jammer vind is dat alles tegenwoordig digitaal en per telefoon verloopt. Ik mis het persoonlijke gesprek. Hierdoor moesten we bijvoorbeeld zelf het klanten profiel invullen. Dit had in een persoonlijk gesprek ingevuld kunnen worden door de adviseur. Gezien de afstand is het helaas niet altijd persoonlijk mogelijk. Tevens heeft de adviseur contact gehouden in afwachting van het passeren van de akte bij de notaris. Hij heeft daardoor nog een vinger aan de pols gehouden en bij de afrekening van de notaris een aantal correcties kunnen laten uitvoeren.
Reactie van A.A.S. Financiële Diensten:
Beste Louis, door omstandigheden en de afstand is het helaas niet altijd mogelijk om persoonlijk contact te hebben, maar dat was vooraf bekend. Ik heb jullie getracht zo goed als mogelijk van de juiste informatie en adviezen te voorzien, waarin ik naar jullie eigen zeggen wél ben geslaagd. Het klantprofiel is nu typisch iets dat jullie als klanten zélf dienen door te lopen en in te vullen en het is per se niet de bedoeling dat ik dit als adviseur ga invullen. Jullie hierin ondersteunen kan natuurlijk wel en dat heb ik zoveel als mogelijk getracht te doen. Voor jullie is het nu afwachten wanneer de oplevering plaatsvindt. Nog even geduld en straks heel veel woonplezier in jullie nieuwe appartement. Met vriendelijke groet, Gerry.