Steven | Hypotheek
27-11-2015
Onlangs hebben wij via de website contact opgenomen met Terpstra Assurantiën en Hypotheken.
Na het invullen van een inventarisatie formulier is men aan de slag gegaan zonder verder te vragen naar onze wensen.
Er is ons nooit gevraagd naar onze wensen of verwachtingen en we hebben nooit persoonlijk contact gehad met de adviseur.
Het advies wat ons werd gepresenteerd voelde dan ook niet goed en sloot totaal niet aan bij onze verwachtingen.
We hebben gevraagd een afspraak te plannen maar de enige reactie die we terug kregen was dat het formulier niet volledig was ingevuld.
Uiteindelijk hebben we besloten op zoek te gaan naar een andere adviseur en geen energie meer te steken in een adviseur die niet geïnteresseerd in onze wensen, verwachtingen en financiële situatie.
Reactie van Terpstra Hypotheken:
Deze mijnheer is blijkbaar zwaar gefrustreerd. Na inventarisatie van zijn gegevens hebben wij mijnheer meegedeeld niets voor hem te kunnen betekenen. Desalniettemin wilde hij een afspraak. Die hebben wij geweigerd daar dit geen enkele toegevoegde waarde zou hebben. Vervolgens schrijft deze mijnheer een negatieve review.