M.P. | Hypotheek
01-10-2020
Adviseur geeft fout advies. Maakt daarnaast een dossier aan en zet daarin polissen waarom wij niet hebben gevraagd. Fout wordt erkend, maar polissen blijken niet te zijn geannuleerd ondanks dat was toegezegd dat te doen. Nu wordt er zonder dat er een overeenkomst ligt premie van onze rekening afgeschreven. Fout van de adviseur. Hebben we moeten terugboeken. We zullen daarom waarschijnlijk nog tijden last houden met herinneringen, zo liet het hoofdkantoor ons weten. Maar ze hebben ons gevraagd deze meteen te verscheuren (als dat maar goed gaat...) Kantoor SNS Amersfoort reageert niet op mails en terugbelafspraken werden niet nagekomen. Wel begrip bij SNS hoofdkantoor die ons heeft gevraagd om online een klacht in te dienen zodat zij het verder kunnen oppakken. Heel frustrerend dat SNS Amersfoort haar eigen rommel niet opruimt en ervoor zorgt dat de klant geen geoe meer heeft van de fouten die het kantoor heeft veroorzaakt. Kafkaƫsk.