Een review is een persoonlijke ervaring van een consument. Alle reviews samen leiden tot een rapportcijfer. Houd er rekening mee dat niet alle consumenten hun ervaringen delen. Hierdoor is dit rapportcijfer geen gegeven, maar een subjectieve waarde.
Professioneel, meedenken in oplossingen. Voldoet aan onze verwachtingen. Fijn dat alle verzekeringen via jullie op 1 plek kunnen. Persoonlijk contact met de klant erg prettig.
Vriendelijkheid en zakelijk kan dus samen gaan. Linda neemt de tijd om je goed advies te geven. Wat een verademing vergeleken met andere koele, kille banken. Linda is nog een echte dienstverlener, zoals een bank hoort te zijn!
Linda kwam in de klas om wat te vertellen over geld. Dit was in groep 1/2, waarop Linda zich goed aanpaste aan het niveau van de groep. Tussen de presentatie door maakte ze samen met de kinderen de opdrachten. De kinderen waren erg enthousiast over de les en ook ik was erg enthousiast!
Mirjan kwam aan huis, dat was gemakkelijk voor ons, 70-plussers. Ze heeft onze vraag, die niet heel moeilijk was, uitstekend behandeld, met empathie. Daarna hebben we samen een besluit genomen dat goed voelt.
Linda is een fijn persoon met hart voor de zaak.
Fijn en snel contact gehad met Linda.
Linda denkt mee en probeert problemen snel en accuraat op te lossen.
Daarbij is het een lief en fijne persoonlijkheid. Een topper.
Goede persoonlijke benadering. Wist zich het telefoongesprek van een paar dagen daarvoor ook te herinneren. E.e.a. soepel afgehandeld. Gaf het advies om het getekende formulier later op de middag zo voor het weekend niet in de brievenbus te gooien, maar af te geven aan haar. Kantoor zou om 16.00 uur sluiten, maar ze gaf aan dat zij er nog wel tot 17.00 was en dat ik aan kon bellen. Prima, zeer klantgericht en vriendelijk !
Hilbert | Hypotheek
De reviewgever heeft aangegeven dat verduurzaming is besproken door de medewerker van het advieskantoor.
Tijdens het online gesprek heeft Mirjan direct uitgezocht wat de kosten voor ophogen versus oversluiten van de hypotheek zijn. Dit in een ontspannen sfeer en met doorvragen over wensen en de toekomst. Ook het opsturen van de benodigde stukken was snel na het gesprek zodat wij weer verder konden.
Goedemiddag. Bedankt voor een snelle reactie op mijn telefoon gesprek met een collega ben zeer tevreden overden afhandeling van mijn vraag vriendelijke groeten .
Deze morgen is voor ons heel leerzaam geweest. De uitleg was heel duidelijk en het was voor mijn vrouw en mij een leerzame morgen. Wij hebben veel geleerd en we gaan zeker de moeite doen om het uitgelegde in de praktijk toe te passen. Wij weten nu hoe je een valse mail kunt herken- nen. Zonder deze uitleg waren wij hier nooit achter gekomen. Het was al met al voor ons een zeer belangrijke morgen. Ook de verdere uitleg was voor ons heel belangrijk. Wij zijn ontzettend blij dat we hier een bank hebben die ons met raad en daad helpen kan. De Regiobank is echt een bank voor ons dorpie. Linda bedankt voor de goede uitleg en de mooie morgen. Groetjes van ons.
Het was een interessante workshop welke door Linda prettig gegeven werd. Ze heeft een fijne manier van spreken en een prettige spreekstem! En het belangrijkste! Goede tips om fraude te voorkomen!
Linda heeft mij ontzettend goed geholpen èn gerustgesteld. Zij heeft veel kennis van zaken en wist mij
alle informatie te geven die ik nodig was. Een heel fijn gesprek gehad en na ons gesprek heeft ze
me nogmaals gebeld en gemaild. Fijn dat ze zo betrokken is.
Ik ben zeer tevreden met de ontvangen adviezen en de klantgerichtheid van deze bank.
De afgelopen 50 jaar heb ik gebankierd bij de ABN/AMRO de SNS en de ING en ik ben heel blij met de Regiobank in Ruinen