Komen van Hengelo naar Maastricht om je te strikken met hen in zee te gaan.
Als je eenmaal getekend hebt is de service opeens een stuk minder.
Bij de vraag om nog eens langs te komen is dat opeens te duur. Alles via mail of telefoon.
Verdere vragen worden over bv levensverzekering worden fout beantwoord.
Zelf deze verzekering maar afgesloten, was stukken goedkoper.
Zijn ook nog eens duurder dan een andere partij.
Na het weigeren van hun aangeboden levensverzekering nooit meer wat gehoord.
Veel geld betaald voor hun advies.
Ik zou nooit meer met deze “adviseur” in zee gaan.
Reactie van Royal Finance:
Bedankt voor deze feedback.
In verband met Corona en de maatregelen van toen der tijd, was onze werkwijze aangepast naar dat wij éénmalig de klant bezoeken in verband met de kennismaking en verder fysieke afspraken willen minimaliseren. We hebben in de week van 18 mei 2020 een vrijblijvend adviesgesprek bij u thuis gevoerd, waarnaar u vervolgens circa 2 maanden de tijd heeft genomen om een weloverwogen beslissing te nemen en waarop volgend u ons de opdracht tot dienstverlening heeft verstrekt. U was en bent ten alle tijden welkom met vragen en er is aangeboden nog een gesprek te voeren via de webcam, maar dit weigerde u. De door u gestelde vragen hebben wij beantwoord. Wij geven advies over de verzekeringen horend bij het hypotheekadvies. Dat u het achteraf te duur vindt en elders wenst af te sluiten is uiteraard akkoord. Onze kosten waren voorafgaand aan het verstrekken van de opdracht bij u bekend en deze kosten zijn ook, zoals door uzelf aangegeven, vergeleken. Uiteraard vinden wij het vervelend dat u onze dienstverlening op deze manier ervaren heeft, echter hebben wij naar ons inzien onze dienst op juiste wijze verleend. Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, staat ons team weer voor u klaar.