Anoniem | Hypotheek
05-02-2022
Slechte klantenservice en incompleet advies
Meerdere jaren klant geweest en meerdere producten afgenomen. De service is jammer genoeg verslechterd met de jaren. Hieronder een aantal voorbeelden van mijn ervaringen in het afgelopen jaar.
1. Persoonsgegevens werden gedeeld met een ander bedrijf, zonder overleg met mij. Dit bedrijf zou werkzaamheden van BvdD overnemen. De extra kosten hiervoor van €200,- werden ook nog eens in eerste instantie bij mij neergelegd. De kosten werden niet in rekening gebracht, als tegemoetkoming werd mij verteld.
2. Kosten van de taxateur stonden na overleg met BvdD alsnog op eindnota.
3. Ik moest papieren tekenen. Ik heb aangegeven dat de inhoud niet klopte met de gemaakte afspraken. Dit werd glashard ontkend. Na beklag te hebben gedaan en bewijs geleverd te hebben (eerder verzonden e-mails) ben ik ondergebracht bij een andere adviseur.
De fouten in communicatie en incompleet advies bleven zich voordoen. Excuses zijn nooit gemaakt en schriftelijke klachten bleven onbeantwoord.
Bron: extern