Nick van Grinsven | Hypotheek
In het begin waren we zeer tevreden over het goede advies wat wij omtrent onze hypotheek kregen. Daarna viel het tegen dat wij er zelf achteraan moesten en de adviseur zelf moesten bellen om te vragen hoe de zaken ervoor stonden en dat wij op gegeven moment contact op moesten nemen om te horen dat hij nog op de werkgegeversverklaring zat te wachten terwijl hij ons had toegezegd dat een kleurenscan voldoende was. Als wij geen contact op hadden genomen had het waarschijnlijk nog een tijd geduurd voor de hypotheek rond was. Tevens was er vanuit de adviseur voor ons gevoel geen haast om de hypotheek rond te krijgen. Door de rente die wij moeten betalen omdat we de rekeningen die van Heymans komen elke maand oploopt (iets wat wij niet wisten, want er was ons door de makelaar van Ruyters verteld dat dit voor ons niet gold) hebben wij nu te maken met onnodig hoge kosten (Inmiddels hebben we dit ook bij de makelaar aangegeven en deze gaat kijken hoe we dit op kunnen lossen).