Anoniem | Hypotheek
18-09-2014
Niet mee in zee gaan!!
Ik wilde hypotheek omzetten, had alle info van internet; wist wat ik wilde maar bleek niet zonder tussenpersoon te kunnen. Adviesgesprek met buitendienstmedewerkster was ok maar gaf geen nieuw inzicht. Op haar verzoek alle noodzakelijke gegevens verstrekt (digitaal en geaccordeerd). Daarna een “financieel plan” ontvangen waaraan ik geen behoefte had.
Afhandeling door “administratie” was een ramp: steeds opnieuw om dezelfde stukken gevraagd -"excuus, administratief systeem is gewijzigd"- geen antwoord op e-mails; geen toelichting op afgekeurde stukken. Buitendienstadviseur bleek geen enkele invloed te kunnen uitoefenen. Uiteindelijk alles aangetekend per post met dreigbrief verzonden en zelf via de geldverstrekker de datum van ingang geregeld. NBG Finance heeft “Keurmerk FinanciĆ«le Dienstverlening”. Re gang van zaken, kosten, doorlooptijd voor een eenvoudige hypotheekaanvraag kan ik NBG Finance beslist niet als ‘trusted consultant’ aanbevelen. Zij verdienen geen Kwaliteitskeurmerk.
Bron: extern