anoniem | Hypotheek
16-05-2020
heb 8 weken moeten wachten op een flutadvies, en gedurende die periode zijn diverse afspraken niet nagekomen.
Mail is in die periode onbeantwoord gebleven, terugbelverzoek niet uitgevoerd. Het was erg druk.
Pas na diverse reminders en na ca 8 weken kreeg ik uiteindelijk het oppervlakkige "flutadvies".
Dit "advies" behelsde niets meer dat algemeen toegankelijke informatie van internet, die dus al bekend was.
Voor een inhoudelijk advies moest op voorhand worden bijbetaald zei men.
Wellicht is dit bedrijf alleen deskundig op het gebied van "standaard-hypotheek-adviezen".
Volgens mij is er (naast onderbezetting) nl. ook gebrek aan kennis/ervaring/deskundigheid bij niet-standaard-vragen".
Dat is op zichzelf niet erg als dat bij het 1e telefonische kennismakingsgesprek meteen zou zijn verteld, maar dat gebeurt dus niet.
Hoe dan ook: als je een afwijkend ("moeilijk") advies nodig hebt dan kun je dit bedrijf dus beter overslaan.