Home
>
Lenen
>
Zoekresultaat
>
ABN AMRO Bank Utrecht
<
Terug naar de kantoorpagina
Review door M. van Ardenne
Het adviesgesprek vond plaats in februari 2013.
De review is afkomstig van Advieskeuze.
ABN AMRO Bank Utrecht
ABN AMRO Bank Utrecht heeft
484 reviews
op Advieskeuze.nl.
Bekijk kantoorpagina
M. van Ardenne | Hypotheek
20-02-2013
Huidige hypotheekconstructie doorgenomen. Geen wijzigen aangebracht. Dit is niet noodzakelijk en niet wenselijk. Alles verloopt prima. Duidelijke uitleg in begrijpelijke taal.