RB | Bankzaken
26-08-2023
Gebeld voor 2e autoverzekering kon men geen antwoord op geven, zouden terugbellen. Volgende dag weer gebeld wisten nog niks toen verteld laat maar zitten zoek wel andere verzekering voor 2e auto.
Werd daarna wel teruggebeld en er werd voorstel gedaan, hierop ben ik ingegaan en was de verzekering een feit echter moest de offerte nog gemaakt worden daar de bestaande verzekering lager kon dan nu het geval was met dezelfde dekking.In de mail de offerte gehad was men vergeten de offerte erbij te doen dus teruggemaild met als antwoord mis de offerte, hierna opnieuw mail gehad met nu de offerte, hierop stond totaalpakket weer gebeld met kantoor hoe dit zat omdat we meerdere verzekeringen hebben lopen, als antwoord kreeg ik dat dit het pakket autoverzekering betrof.
helaas is mijn conclusie dat er teveel zaken fout gaan nog en betere communicatie op zijn plek is.
Reactie van Veldsink Veerman - Zevenhuizen:
Beste RB,
Dank je wel voor je feedback.
We gaan hiermee aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren.