Anoniem | Hypotheek
31-05-2017
Slecht advies, slechte communicatie
op 24 februari 2017 een aanvraag verhoging hypotheek gedaan voor verbouwing waarbij we hebben aangegeven al met die verbouwing gestart te zijn.
Na zeer slecht contact en sporadische communicatie/vragen naar stukken is het uiteindelijk gelukt om op 16 mei met een
rente-aanbod te komen.
Meerdere keren met de adviseurs contact geprobeerd te zoeken, steeds tevergeefs.
Inmiddels was de verbouwing afgerond waardoor de financiering niet meer mogelijk was.
De eerste adviseur heeft bijna niets van zich laten horen gedurende het traject en op een gegeven moment (zonder opgaaf van reden is het dossier door een tweede adviseur overgenomen. Hier was uiteindelijk de boodschap dat de financiering niet kon worden geregeld zoals we dat in eerste instantie hadden afgesproken.
Op de vraag hoe ze zelf vonden dat dit traject was verlopen kreeg ik geen antwoord.
Ik ben zeer ontevreden over zowel de communicatie, het advies op zich, en klantvriendelijkheid en het uiteindelijke resulaat.
Bron: extern