Heinze Helder | Hypotheek
27-01-2021
Had kennis van zaken . Heeft de wensen van de klant met de mogelijkheden die de RABOBANK biedt uitgevoerd . Reageert snel op mails en telefoon .
Kreeg de documenten vooraf via mail door hem toegestuurd . Wel kwamen de problemen van de algemene organisatie RABOBANK aan de orde .
o.a advieskosten - boeterente e.d was al van onze rekening afgeschreven voordat we de papieren via post hadden ontvangen . Waarom krijgt de klant hier geen bericht van .
Waarom heeft de RABOBANK een taxatierapport nodig als hypotheek ruim voldoet aan de eisen o.a document taxatierapport van de WOZ waarde is bekend .
Lijkt me wel verstandig dat RABOBANK het totale proces van hypotheek verstrekking eens bekijkt . Proces duurt wel lang - in ons geval van december t/m januari
Michel Hulleman verstond zijn vak als accountmanager RABOBANK goed werd op mijn verjaardag verrast met een taart . Dan begrijp je relatie met de klant !!