Familie Vliet | Hypotheek
24-12-2018
Dramatisch, dat was onze ervaring. Al snel bleek dat je niets meer dan ellende krijg voor zo'n goedkope prijs. Het aantal fouten dat hij gemaakt heeft zijn er teveel om op te noemen. Nadat wij het huis onder voorbehoud hadden gekocht, bleek dat hij gewoon een verkeerd jaarsalaris had ingevuld. Daardoor bleek dat we 15.000 minder konden lenen dan hij beweerde en dat moest ik zelf ontdekken, dingen opsturen naar ons ter controle deed die niet. Het kostte 3 maanden om een hypotheek af te sluiten en dat dit gelukt is, komt doordat we zelf alles geregeld hebben. Ik heb haast iedere dag een uur lopen bellen met hem, omdat alles fout ging en ik het zelf weer moest oplossen. Uiteindelijk heb ik zelf alle papieren ingevuld, zodat hij ze alleen nog maar hoefde aan te leveren bij de hypotheker, omdat het anders fout ging. Ik heb nog nooit zoveel stress gehad als in die 4 maanden. Kijk niet alleen naar de prijs, want als je wilt dat je hypotheek aanvraag succesvol is, moet je niet bij hem zijn
Reactie van Het Nederlands Hypotheken Netwerk:
Beste Familie van Vliet,
Wij vinden het vervelend dat u een negatieve ervaring met onze dienstverlening heeft. Vooral ook, omdat wij dit enkele maanden later, op deze manier moeten horen.
Wij zijn verbaasd over de klachten die u uit, aangezien wij deze nooit zo hebben ervaren. Zo hebben wij uw gegevens die gebruikt zijn voor de hypotheekaanvraag, nu nog eens extra gecontroleerd met de door u geleverde werkgeversverklaringen. Deze gegevens blijken 1 op 1 overeen te komen. U geeft zelf aan een eerste gesprek te hebben gehad in maart en dit klopt. Wij zien echter dat uw dossier op 8 mei een finaal akkoord heeft gekregen, waardoor wij ons ook niet kunnen vinden in uw klacht over de looptijd van het traject van 4 maanden.
Zoals gezegd zijn wij verbaasd over uw ervaring. We willen u graag uitnodigen om contact met ons op te nemen, zodat wij uw klachten kunnen bespreken.