Anoniem | Verzekering
03-01-2024
Bij het opzeggen van een verzekering bleek het kantoor een actie te zijn vergeten, dit is in de schoenen geschoven van de verzekeringsmaatschappij. Toen echter toch bleek dat dit bij Ferwerda lag maakte Roel zich hier snel vanaf en moest ik het zelf maar regelen. Bij vragen van bewijsstukken kreeg ik het antwoord dat het niet opgeslagen was. Oftewel erg ontevreden over deze service en onjuiste bejegening naar zowel de verzekeringsmaatschappij als naar mij.
Reactie van Veldsink - Ferwerda Joure:
Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Wij hebbende afgelopen maanden ( wel opgeslagen in het dossier) enkele pogingen gedaan om de opzegging als in 2022 door ons verzonden nogmaals bij de maatschappij aan te bieden. Helaas heeft die aangegeven vanwege de privacy wetgeving ons verzoek niet in behandeling te willen nemen en heeft ook aangegeven de correspondentie niet aan ons te doen toekomen. Dit is ook met u besproken en we hebben met u besproken hoe de opzegging wel zsm uitgevoerd kan worden en dachten u daarmee het beste van dienst te zijn geweest.