In eerste instantie had ik contact opgenomen omdat ik me in het verleden behoorlijk in de steek gelaten voelde inzake mijn lopende hypotheek. Toen bleek dat het bedrijf gefuseerd was en er een frisse wind doorheen ging. Dit uitte zich in direct actie ondernemen van hun kant en mij direct in een persoonlijk gesprek thuis te infomeren wat de goede mogelijkheden waren om mijn hypotheek om te zetten. Ik ben bij de hand genomen terwijl ik toch genoeg ruimte ervaarde om mijn eigen stempel erop te zetten. Het enige wat ik nog steeds betreur is dat ze niet zelf contact met mij hebben opgenomen toen zij het (m.i. voorheen niet goed functionerende bedrijf) hadden opgenomen. Verder ben ik tot op heden meer dan tevreden met het advies en de omzetting.
Reactie van Alpina Emmeloord - Regiobank:
Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We begrijpen ook dat we het pijnpunt niet meer weg kunnen nemen en dat we inderdaad reactief zijn geweest in plaats van pro-actief. Een mooie uitdaging voor de toekomst! We zijn u heel graag weer van dienst.