Joop Klein Haarhuis | Hypotheek
11-03-2020
Alles kan altijd beter, daarom geen 5.
Het gesprek sloot goed aan bij onze verwachting maar ook kennis. Er werd tijd genomen om alles goed uit te leggen. Wij voelden ons gehoord en geen vraag was te dom. Zowel Suzanne als Marloes waren uitnodigend om het contact aan te gaan indien wij achteraf nog vragen hadden. Daarbij werd er ook mooi geschakeld tussen de locatie Geesteren en Tubbergen.
Verbeterpuntje; wanneer er gebeld wordt gaat dit vanuit het algemene nummer van Deterink. Ik kan niet altijd mijn telefoon oppakken en bel dan terug. Vervolgens is het zoeken wie mij terug gebeld zou kunnen hebben. Aangezien ik ook met verzekeringswerk bij Deterink betrokken ben zouden het verschillende collega's kunnen zijn.
is het mogelijk om voor elke medewerker een apart nummer te organiseren? Dan wel een bericht achter te laten wie terug gebeld heeft, ik denk dat het jullie ook zou kunnen schelen in het opzoeken van de contactpersoon.