Anoniem | Hypotheek
15-06-2011
Teleurstellend
We hebben verschillende gesprekken gehad en daarbij was er naar onze mening ook wel een 'klik', maar misten wij het initiatief c.q. advies in het hele traject van de kant van Servion en hadden we daarom het gevoel dat we zelf de regie in handen moest nemen, wat we ook gedaan hebben.
Tijdens het traject hebben we bij ***** aangeklopt voor een "second opinion". Dit werd vooral veroorzaakt door het feit dat Servion in het eerste gesprek aan kwam met hogere rentes dan verschillende concurrenten. Servion had tijdens de intake van de opdracht juist aangegeven dat bij hen de aangeboden rentes aantoonbaar lager zouden zijn vergeleken met de concurrentie, maar dat bleek juist niet het geval.
Verder zaten meerdere dagen tussen momenten van communicatie over de voortgang, terwijl een advies van ***** in twee uur rond was. Vervolgens werd het advies van Servion op de uitkomst van dat ***** advies aangepast.
De kosten via Servion vielen hoger uit dan de kosten via ***** door
Bron: extern