Amanda | Hypotheek
19-02-2018
De adviseur is niet eerlijk. We hebben onze hypotheek eind 2015 bij hun geregeld. Nu willen we service abonnement opzeggen omdat wij nooit gebruik maken van hun diensten. De adviseur reageert niet op onze mails, telefoons. Erg jammer, we adviseren niet om daar toe te gaan. En nog steeds incasseren ze elke maand de abonnementkosten terwijl ik voor de zoveelste x duidelijk in de email heb gezet om het stop te zetten
Reactie van Servion Financieel Advies:
Beste mevrouw,
Wij hebben inderdaad de opzegging via de mail over het hoofd gezien, dat spijt ons zeer. Voor zover we kunnen zien ging dit om 1 email.
Daarnaast is er door u telefonisch contact gelegd met ons kantoor en ook hier is de opzegging niet (tijdig) doorgevoerd.
Inmiddels is het abonnement stopgezet, graag boeken wij de eventueel teveel betaalde kosten terug aan u.
Nogmaals onze excuses en bedankt voor de review.