Sientje | Hypotheek
26-06-2022
Perry heeft veel kennis van zaken en hij heeft ons een goed advies gegeven en alles is keurig in orde gekomen.
Eigenlijk heeft hij een 5 verdiend vanwege het goede resultaat, maar vanwege de onduidelijke communicatie komen we op een 4 uit.
Er zaten wat uitdagingen in ons dossier en mede daardoor kregen wij mails van Perry en van de administratie met opdrachten voor aan te leveren stukken. Het was voor ons niet altijd duidelijk wat er van ons verwacht werd. Er is tot 2 x toe uitstel ontbindende voorwaarden gevraagd, zonder dat wij daarvan op de hoogte waren. Alles duurde erg lang en dat frustreerde ons en de verkopende partij, zeer. We hebben contact gezocht met Hans Smeulders en hij heeft ons uitgelegd hoe het zat. Dat nam veel stress weg.
Ons advies is om de klant beter te informeren over het proces. Het uit handen geven van taken aan administratieve medewerkers kan noodzakelijk zijn vanwege drukke werkzaamheden. Ons inziens heeft de klant het nodig om alles goed te overzien, omdat het om bedragen gaat waar de meeste klanten niet gewoon mee zijn.
Reactie van De Hypotheekshop Apeldoorn Noord:
Goedemorgen, dank voor je uitgebreide review. Een 4 krijgen is mooi, maar uiteraard steef ik altijd naar een 5! Maar met de gemaakte opmerkingen kan ik in ieder geval iets. Nogmaals dank hiervoor en veel plezier straks in de nieuwe woning!