anoniem | Verzekering
24-03-2021
Aangezien ik nog nooit eerder een schadeclaim heb ingevuld, heb ik voor het indienen van de juiste formulieren herhaaldelijk gebruik gemaakt van de telefonisch hulp van de heer Frehe. Elke keer heeft hij duidelijk en vriendelijk uitgelegd welke stappen ik moest doorlopen en welke informatie nodig was. Na het indienen van de formulieren heeft de heer Frehe mij helder en uitgebreid op de hoogte gehouden van de status van mijn claim. Het proces en de beslissingen van de verzekering zijn hierdoor inzichtelijk en begrijpelijk geworden. Meneer Frehe was, net zoals ik zelf, verbaasd over het eindresultaat en is in gesprek gebleven met de verzekering over de specifieke details van deze schade. De verzekering heeft dit persoonlijke verhaal meegewogen en heeft de uitkering uiteindelijk aangepast. Meneer Frehe heeft hier dus voor mij het grote verschil gemaakt, zowel in het begin als tijdens het proces.
Reactie van Veldsink - Finas:
Dank je wel. Ik heb dit heel graag gedaan.